Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Afspraak

Hoe wijzig ik een afspraak?

Het is mogelijk om een afspraak te wijzigen. Dit kan alleen via ons 0900-1234533 (65 ct/min)nummer en minimaal 48 uur van te voren. Houdt u hierbij rekening met de bereikbaarheid van deze dienst (ma- t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur). Bij wijzigingen binnen de 48 uur, zullen wij u kosten in rekening brengen. Bij annulering brengen wij u voorrijkosten en een half uur geldend tarief in rekening. Indien de afspraak wordt verplaatst, wordt 1 kwartier werk extra in rekening gebracht.

Hoe maak ik een vervolg afspraak?

Wanneer u een vervolg afspraak wilt maken kunt u dat doorgeven aan de student of een nieuwe afspraak maken via het afsprakenformulier of belt u onze klantenservice


Betaling

Wat zijn de kosten?

De kosten bestaan uit de voorrijkosten en het kwartiertarief. Als u wilt dat het probleem dringend wordt opgelost kunt u bij de klantenservice vragen naar de mogelijkheden

Kan ik contant betalen?

Bij ons is het niet mogelijk om contant te betalen omdat wij niet willen dat onze studenten met contant geld over straat gaan


Algemene vragen

Is er ook een student in mijn omgeving beschikbaar?

Onze medewerkers bij de klantenservice kunnen u vertellen of er een student bij u in de buurt zit