Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Afspraak

Hoe wijzig ik een afspraak?

Het is mogelijk om een afspraak te wijzigen. Dit kan alleen via ons 0900-1234533 (65 ct/min)nummer en minimaal 48 uur van te voren. Houdt u hierbij rekening met de bereikbaarheid van deze dienst (ma- t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur). Bij wijzigingen binnen de 48 uur, zullen wij u kosten in rekening brengen. Bij annulering brengen wij u voorrijkosten en een half uur geldend tarief in rekening. Indien de afspraak wordt verplaatst, wordt 1 kwartier werk extra in rekening gebracht.

Hoe maak ik een vervolg afspraak?

Wanneer u een vervolg afspraak wilt maken kunt u dat doorgeven aan de student of een nieuwe afspraak maken via het afsprakenformulier of belt u onze klantenservice

Is er ook een student in mijn omgeving beschikbaar?

U kunt een lijst van alle bezoekbare steden en dorpen vinden bij onze pagina aan huis regio. Staat uw stad of dorp er niet tussen? Neem gerust contact op om mogelijkheden te overleggen.


Betaling

Wat zijn de kosten?

De kosten voor hulp aan huis bestaan uit de voorrijkosten en het kwartiertarief. De voorrijkosten zijn € 8,50 en het kwartiertarief is € 7,50. De tarieven voor hulp op afstand bestaan uit de opstartkosten en het minuuttarief. De opstartkosten bedragen € 3,95 en het minuuttarief is € 0,65.

Kan ik contant betalen?

Bij ons is het niet mogelijk om contant te betalen omdat ons systeem geautomatiseerd werkt en contante betalingen dit proces verstoren.


Algemene vragen
No FAQs Found