Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Afspraak

Hoe wijzig ik een afspraak?

Het is mogelijk om een afspraak minimaal 24 uur van te voren te wijzigen. U kunt dit doorgeven via info@sleutelstudent.nl waarbij u het werkbonnummer vermeld. Het werkbonnummer kunt u vinden bij de bevestiging van de afspraak.

Hoe maak ik een vervolg afspraak?

Wanneer u een vervolg afspraak wilt maken kunt u dat doorgeven aan de student of een nieuwe afspraak maken via het afsprakenformulier of belt u onze klantenservice

Is er ook een student in mijn omgeving beschikbaar?

U kunt een lijst van alle bezoekbare steden en dorpen vinden bij onze pagina aan huis regio. Staat uw stad of dorp er niet tussen? Neem gerust contact op om mogelijkheden te overleggen.


Betaling

Wat zijn de kosten?

De kosten voor hulp aan huis bestaan uit de voorrijkosten en het kwartiertarief. De voorrijkosten zijn € 8,50 en het kwartiertarief is € 7,50. De tarieven voor hulp op afstand bestaan uit de opstartkosten en het minuuttarief. De opstartkosten bedragen € 3,95 en het minuuttarief is € 0,65.

Kan ik contant betalen?

Bij ons is het niet mogelijk om contant te betalen omdat ons systeem geautomatiseerd werkt en contante betalingen dit proces verstoren.


Algemene vragen
No FAQs Found